Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Film- citat

Av Linda-li - 15 januari 2010 23:55

Jag har väldigt lätt att fästa mig vid olika citat från olika filmer av någon anledning. I kväll blev jag påmind om ett utav dem, från American Pie 2, som lyder; - I'm not retarded, I'm just a very special boy!

Vet inte vad meningen med detta inlägg egentligen är, och varför jag finner vissa citat så härliga och roliga, men här är ett till;

- Pay attention motherfucker!

Detta är ur en film där Angela Basset spelar en tjej som råkar i trubbel, som jag såg för läääänge sen. Hon säger alltså detta när hon äntligen hämnas på en polis som trakasserat henne, just innan hon skjuter honom, ståendes över honom. Skitbra, och av någon anledning oförglömligt....... Jaha, nu har ni fått lite onödigt vetande om mig och mina skruvade tankar, hahaha:)

God natt....snart!

 
 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

16 januari 2010 00:48

You are crazy women! =)))

http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se

 
Ingen bild

linda-li

16 januari 2010 10:15

Crazy is my middle- name, haha:)

 
Ingen bild

aw

16 januari 2010 10:17

Du borde bli film brud....Helt allvarligt!! : ) Så vi kan citera dej!! Det vore skit kul! Undra vad du skulle komma med för skön kommentar??

 
Ingen bild

linda-li

16 januari 2010 10:26

Har alltid kännt att jag är ämnad för något större.....rikedom, lyx och flärd.......en otrolig skådis- karriär........skulle komma med en rad sköna kommentarer som alla skulle härma......jag blev nog bortbytt på BB!!!!!!!

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

16 januari 2010 12:28

Hasta la vista Baby! =)

http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se

 
Ingen bild

Johanna

16 januari 2010 13:13

:) Det ska jag säga till pappa nästa gång han säger att jag "har hål i huvudet" som han brukar säga när han tycker jag gjort något inte så smart. Då ska jag säga att jag har inte hål i huvudet, jag är bara en väldigt speciell tjej. ha ha ha han kommer bli supersur :D

 
Ingen bild

linda-li

16 januari 2010 15:25

Hasta la vista baby, en av de bästa såklart!
Självklart ska du bemöta din pappas kritik med ett sånt citat Johanna, charmigt till tusen, tycker jag iaf!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards