Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Tisdag

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=)

Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)

  

Ludde är grymt dålig i magen, han måste ha fått i sig något olämpligt stackarn:(

Vi har varit ute sjuttioelva gånger ungefär..... I kväll blir det bara lite risavkok för lille Ludwig, va deppad han ska bli....

  

Sommar i Komnäs....... länge dit...... nu måste jycken ut igen=)

 
 
sofia

sofia

19 oktober 2010 19:11

Härligt att få åka på banan o träna. Jag vill också åka dit o träna..........

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

Linda-li

19 oktober 2010 20:26

Åk! Det är jäkligt roligt;0)

 
Annica

Annica

19 oktober 2010 20:12

Åhh, stackars lilla krake, att vara dålig i magen är inte roligt =(
Jag vet hur det är att behöva springa ut sjuttioelva gånger...
Vår hund blev tydligen dåligt ( läs inte alls ) avmaskad hos uppfödaren ( vilket var en välkänd och rekommenderad uppfödare ) så hans tarmar blev skadade av all mask som liten så till och från är vårt hjärta dålig i magen, stackars djur...
När vi köpte honom åkte vi till veterinär direkt som hjälpte oss med maskschema och den veterinären sa att det var bland det sämsta hon sett från en uppfödare...
Tur att vi köpte honom ;-)
Må så gott !

http://djurenpalandet.bloggagratis.se

Linda-li

19 oktober 2010 20:25

Båda mina är från oseriösa uppfödare, i Luddes fall var det ett djurskyddsfall, så jäkla tråkigt med icke djurvänner.......
Mask kan ställa till det rejält:(

 
Ingen bild

sofia

20 oktober 2010 07:34

Jo men jag har varit sjuk nu hela helgen och nu i veckan. I dag kanske jag kan undvara att käka alvedon om jag har tur! Jag vill INTE har feber jag vill bli FRISK=)

Då ska jag åka på banan=))

Linda-li

20 oktober 2010 09:04

Usch då, inte kul att vara sjuk:( Krya på dig innan du börjar anstränga dig, så att det inte blir ännu mer långvarigt;) Banan är ju kvar=0)

 
Ingen bild

marran

23 oktober 2010 23:42

var är din nya arb.plats? *nyfiken*

Linda-li

24 oktober 2010 08:52

I Själevad, samma slags arbete.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Av Linda-li - 13 oktober 2010 08:59

I dag är det lunchtrav på Dannero och vi ska vara hästskötare  , Matte ska åka med Åsa och hjälpa henne med hennes två pållar som ska starta, och jag ska åka med Linda och hjälpa henne med Victor=) Kul=) Åhh vilka hästskötar- timmar jag har till go...

Skapa flashcards