Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

Fredag

Av Linda-li - 8 oktober 2010 16:26

Ledig hela helgen, lovely=) I morgon, lördag, är det öppet hus på Alex's skola i Vännäs så då ska vi dit och hälsa på, det blir en tidig morgon här då alla djur måste ut och utfodras först innan vi åker.

Har nyss kommit in från stallet, har varit ut och skrittat Nalleman en sväng=) Han fyller lite i den där jäkla hasen men han är inte varm där..... Helt underbar att umgås med är han iaf, mitt lilla hjärtegryn;)  

Ja Linda, jag vet att jag är en usel fotograf   men skulle fotot göra hästen rättvisa så skulle ni andra hästägare bli så in i ........ avundsjuka  !

Skämt och sido, med risk för att låta som om jag hakat upp mig; Jag älskar den här underbara hästen;)

I onsdags så startade Bonde söker fru och i går var det dags för Robinson, hur ska jag hinna att följa all tv? I kväll är det ju Idol också! Angenäma problem.....;)

Ska försöka sluta röka framöver hade jag tänkt, men ju mer jag tänker på det ´ju mer röksugen blir jag:( Fan, jag snusar ju som en dåre också......... är så less att ständigt vara slav under ett begär........ för att inte snacka om att jag faktiskt trycker i mig mer mat och godsaker än en karl också. Det är bara att inse att det är mitt eget val att vara en nikotinberoende fetknopp, och bara jag själv kan ändra på det;) Jo jag vet, men det är fan inte enkelt! Är glada alla ni som inte har såna här laster....

Ha nu en jävligt skön fredagskväll allihop, för det ska jag ha!=)

 
 
Ingen bild

sofia

8 oktober 2010 17:58

Japp nu är det helg........hahaha ja man "måste ju bara se allt" som Bonden;)
Jag har blivit en tvnörd.....liksom lite skön avkoppling=)

Linda-li

8 oktober 2010 18:15

Jag är en riktig tv- och filmnörd! Väldigt skön avkoppling=)

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

8 oktober 2010 18:00

Jag måste komma ut i helgen å fota Vava de här gåååååår inte! *ler* Ja d ha rätt tur de är dåliga kort annars skulle alla andra vara sååååå avundsjuka! ;0) Bra att du kom ut i dag och rörde på han hoppas denna skit svullnad ger sig snaaaaaaaart!

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Linda-li

8 oktober 2010 18:14

Hahaha, ja stackars er andra nu sen!=)
Du skulle ha fått fotat honom sen nån gång också, då han springer=)

 
Ingen bild

Linda Calissendorff

8 oktober 2010 18:18

Självklart fixa jag de! =)

Linda-li

8 oktober 2010 20:03

=0)

 
Kicki

Kicki

9 oktober 2010 16:09

Du vet väl att summan av lasterna är konstant!
Ha en härlig helg!/Kicki

http://www.stallpuls.dinstudio.se

Linda-li

10 oktober 2010 10:53

Hahaha, jo jag vet....;)
Hoppas att din helg varit härlig också;)

 
Annica

Annica

9 oktober 2010 21:16

Tittar bara in för att önska dig en fortsatt trevlig helg =)

http://djurenpalandet.bloggagratis.se

Linda-li

10 oktober 2010 10:52

Detsamma önskar jag dig;)

 
Petra

Petra

10 oktober 2010 12:20

Jag har varken rökning eller snusning som last, men jag är dödligt beroende av choklad. Kan få huvudvärk om jag inte fått i mig choklad... usch :P

http://www.donnaochkatla.bloggplatsen.se

Linda-li

10 oktober 2010 20:45

Det är skit med abstinens:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards