Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Linda-li - 24 januari 2010 16:04

Hittade Birger's storebror på nätet där han är till salu som ridhäst.

Av Linda-li - 24 januari 2010 15:49

Va tycks, tror ni att jag blivit lurad????

Av Linda-li - 24 januari 2010 15:22

Har inte tagit en cigg på 2 dgr, försöker att sluta, men det är tungt...:(

Jag höll ju uppe i 1 1/2 år för ett par år sen, snusade bara, men sen var jag så jäkla korkad att jag trillade dit igen........ Sen dess har jag både rökt och snusat som en idiot, men nu ska jag alltså försöka lägga ner rökningen till att börja med. Är rätt så trött på att vara slav under en massa nikotin, har inte råd heller för den delen. Helt sjukt att man slänger ut dessa summor på något som sabbar hälsan totalt, ändå ska det vara så svårt att sluta så att man nästan funderar på att   emellanåt.....

Tilda har blivit longerad både lördag och söndag, i dag lyssnade hon riktigt bra på "galopp- kommandot". Hoppas att hennes lilla ryttarinna blir lite ridsugen i veckan igen, nu när hon är frisk. Det är jätteviktigt att hålla vikten på Tilda då hon hade två rejäla fångkänningar för två år sen:( Peppar, peppar så har hon hållit sig frisk sedan dess:)

Jag tömkörde Bigge- bus en liten stund i snön i dag, och han kändes rätt så fin:)

I morgon får jag snö- sulor, äntligen, så då slipper man känna sig så jäkla begränsad:)

Snart dags för jobbet igen, sen är jag ledig i två dagar, härligt!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards