Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Det vanliga kvällspysslet....

Av Linda-li - 12 maj 2010 23:25

....och Nalle har blivit nästan allas kelgris:) Julia frågade mig om hon fick ärva honom av mig, och det vore väl drömmen, haha:)

 

               

 
 
Ingen bild

Linda Calissendorff

13 maj 2010 10:23

Jädrar vad blank han blivit på så kort tid!
Å jag vet ju du inte använder päls glans ;0))
Ja Jullan verka bli lik mig hon vill ha många hästar hon! *skratta*

 
Ingen bild

linda-li

13 maj 2010 10:24

Ja, visst är det skillnad!!?? Inte ett hårstrå var blankt för 2 veckor sen:) Och aldrig någe pälsglans här som sagt::))

 
Ingen bild

linda-li

13 maj 2010 10:26

Jullan är absolut lik dig, hon vill ha en hel farm, hahaha:)

 
Kicki

Kicki

13 maj 2010 11:42

Han ser jättehärlig ut.Några kilo till bara(fast jag har ju fetknoppar...)Vidarebefodrade ditt mail till hästspekulanten så får vi se.
Ha det bra/Kicki

http://www.stallpuls.dinstudio.se

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

13 maj 2010 12:01

märkte de i går när hon surra om betäckningar åt höger å vänster! Men roligt hon blivit så intresserad finns hopp att du blir ponny mamma på allvar nu *skratta*
Ja han blänker ju som ballar i månskenet!
Jag brukar ju fuska jag så ni måste verkligen sköta om han som ett barn å de trivs han säkert utmärkt med! ;09

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linda-li

13 maj 2010 12:50

Kicki; Ja, han är lite tunn, vill inte ha honom tjockare men jag vill ha mycket mer "massa":)

 
Ingen bild

aw

13 maj 2010 18:39

Nu får du passa dej, nu när Julia har en egen blogg!
Hon verkar vara en duktig fotograf! Hälsa henne det!
När ska Matta börja med sin blogg om "moppen" ?! ;)

 
Ingen bild

pumpen

13 maj 2010 18:43

Det är ju därför jag tränar så jag får mer massa;) mohahaha

 
Ingen bild

linda-li

13 maj 2010 19:38

Ja AW, hon är faktiskt bättre än mig på att fota(iof inte så svårt att klå mig där....), Matte däremot, han fixar fotograferingen bättre än texten hur kass han än är med kameran......sorry Matte:)
Pumpen; Du görsöker alltså imponera med muskler i stället då? hahaha:) Love you:)

 
Petra

Petra

15 maj 2010 00:02

Vad härligt det ser ut. Han verkar vara en go kille :)

http://www.donnaochkatla.bloggplatsen.se

 
sofia

sofia

16 maj 2010 10:38

Han ser ut att njuta i fulla drag av pysslet:)
Jag har bara pälsglans i manen på Faksa annars går det inte kamma hennes man, inte heller någon fan av fuskglans å ja mena pälsglans:)

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards