Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Måndag, ledig, utvecklingssamtal och trav på SÄ!=)

Av Linda-li - 4 oktober 2010 09:32

Trav på SÄ i kväll, bäst att man tar på sig vinterjackan så att man utan problem genomlider kvällen=) Vi hade ju tävlat själva i kväll i fall Nalle hade varit fit for fight, men nu får man gå på spelarsidan och försöka hitta någon bra högoddsare=)

Jävligt tråkigt, men jag är faktiskt lite orolig över hans has som blir fylld lite nu och då, speciellt efter han haft rajtantajtan i hagen:(

I morgon ska jag följa Linda ner till Dannerokliniken med Wilmer som inte känns 100, kan det inte bara fungera och flyta på ett tag?

Man blir fan i mig allmänpåverkad när hästarna inte fungerar, man får liksom påminna sig om allt annat som är viktigt i livet hahaha=)

Åh, vad jag önskar att mitt lilla hjärta blir fräsch snart igen=)

  

Ser ni hur klok han ser ut? Hans ögon är så enormt uttrycksfulla, tycker jag=)

Minsta katten i huset har just lagt beslag på en hundbädd och Lowa ligger bredvid och ser helt förstörd ut, men törs inte försöka att göra anspråk på den själv, ser jätteroligt ut=)

Alex har åkt tillbaka till Vännäs igen, med tatueringsutrustningen, jag hoppas han tränar på fuskskinnet så att han kan träna på mig framöver när han kommer hem.


 
 
sofia

sofia

4 oktober 2010 18:11

Ja nog påverkas man alltid över den form som hästarna är. Man får liksom påminna sig om att det finns ett liv utanför hästvärlden också ibland ;)

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

Linda-li

4 oktober 2010 21:27

Absolut=) Hästen känns bra= bra humör och Hästen känns dålig= dåligt humör hahaha=)

 
Annica

Annica

5 oktober 2010 19:49

Jag tror absolut att man både kan påverka och påverkas av sin djur !
Man har ju ofta en väldigt nära kontakt med dom så det vore konstigt om det inte var så.
Må så gott !
Kram

http://djurenpalandet.bloggagratis.se

Linda-li

6 oktober 2010 11:21

Ja visst är det så, men man måste vara svår att leva med stundvis, p g a detta==))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Skapa flashcards