Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Linda-li - 15 januari 2010 23:55

Jag har väldigt lätt att fästa mig vid olika citat från olika filmer av någon anledning. I kväll blev jag påmind om ett utav dem, från American Pie 2, som lyder; - I'm not retarded, I'm just a very special boy!

Vet inte vad meningen med detta inlägg egentligen är, och varför jag finner vissa citat så härliga och roliga, men här är ett till;

- Pay attention motherfucker!

Detta är ur en film där Angela Basset spelar en tjej som råkar i trubbel, som jag såg för läääänge sen. Hon säger alltså detta när hon äntligen hämnas på en polis som trakasserat henne, just innan hon skjuter honom, ståendes över honom. Skitbra, och av någon anledning oförglömligt....... Jaha, nu har ni fått lite onödigt vetande om mig och mina skruvade tankar, hahaha:)

God natt....snart!

Av Linda-li - 15 januari 2010 18:20

Är det någon i detta avlånga land som känner sig manad att vara test- pilot på en häst som försöker köra skolor över mark när det är meningen att han ska hålla sig på marken? Bigge the holigan, visade en mindre bra sida hos sig själv i dag....

Den första kvarten av ridturen hade han en rätt taskig attityd, laddade och flög upp i luften. Hade inte Matte varit med och snabbt som fan tagit fast honom från backen så hade jag åkt av som en avlöning......kände att balansen inte alls skulle räcka till. Så jag fick helt enkelt rida med ledare till en början så att jag kunde koncentrera mig på att ge på honom en smäll när han började dumma sig....inte kul, men va fan gör man? Efter ett tag "taggade" han ner och jag kunde fortsätta själv, jag t o m travade lite:) Huvudsaken är att han inte fick av mig vid rodeo- övningarna, eller att jag hoppade av själv.........nu fick han ingen vinst i det hela så jag hoppas att han sköter sig vid nästa rid- tillfälle......


Ovido - Quiz & Flashcards