Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Linda-li - 29 januari 2010 16:29

....arslet av mig!!! Har sagt det förrut och jag säger det igen; -Jag tål inte kyla längre, oavsett hur jag klär mig, jag lider!!!! Vilken jävla vinter:(

Bigge har lyckats få av en hörnstolpe i går kväll, så i morse var det bara att fixa hagen i -26 grader.....skitkul....not!

Nu har hästarna fått stå utan motion i ett par dagar då vädrets makter varit emot mig totalt, inte kul när man kommit i gång så bra igen.... Nåja, det här skitvädret kan väl inte hålla i sig hur länge som helst?!

Hundarna har inte heller fått den motion som de är vana vid så dom är helt crazy när dom löper amok på åkern, kan dom inte bara softa som katterna gör? Sköna djur katterna, bekväma och älskar värme:) Ligger och myser ovanför elementen och bättrar på fetman, haha:)

I dag ska jag ta in hästarna tidigare än vanligt, tänkte jag, inte för att dom inte klarar kylan utan för att jag ska kunna inta soffläge framför tv:n utan att behöva känna stress över att behöva gå ut mitt i en film eller liknande........:)

Nä, ta nu och bed tillsammans med mig, om varmare väder! Don't freeze your asses of people:)

Ovido - Quiz & Flashcards