Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Linda-li - 26 januari 2010 09:33

Bara en goding till i nostalgins tecken:) Tjejen i den här videon är så vacker att grabbarna bleknar, hahaha:)

Av Linda-li - 26 januari 2010 09:28

Inbiten rock- tjej som man är så var det tur att man hunnit bli så pass gammal när Jon's hår rök....hahaha:) Karln är ju ännu snyggare så här, men i min tonårstid så skulle killar ha långt hår om dom var riktiga rockers....:) Iof så tyckte jag väl att detta band var lite väl mesiga rockers, föredrog lite mer metal......då:)

Av Linda-li - 26 januari 2010 08:36

Denna debatt om hurvida hästar ska ha skor eller inte tycks aldrig sova.....

Personligen så tycker jag att det är väldigt enkelt; Låt individ och användningsområde avgöra i fall pållen ska ha dojjor eller inte!

Jag tror att vi alla är rörande överens om att en hov mår bäst utan järnskrot fastspikat! Sen är det ju en fråga om det är möjligt att ha det så om man tänker på träningsintensitet, underlag och häst? Vi hade en diskussion om detta för mindre än ett år sen på några bloggar, och jag tror inte att jag är den enda som tycker att "stämningen" blev lite infekterad.......trist. Vi håller ju alla på med samma slags djur, visst, men användningsområdena har varit vitt skilda och träningsmöjligheterna likaså.


Ovido - Quiz & Flashcards