Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

- 29.8 grader

Av Linda-li - 7 januari 2010 07:41

Nyss kommit in från en underbar ridtur...........not.

Jag orkar inte med den här kylan, det går ju knappt att andas ute, jag tror att jag bryter i hop  .

 
 
Ingen bild

sj

7 januari 2010 10:15

hahahahahaha, ännu en läcker gulgubbe!! Jag håller med om att den här kylan INTE är rolig, ögonvitorna höll på att frysa till is i morse kl. 04.00 då jag var ut med en rolig liten vovve som ville bajsa. Det tog en bra stund innan ögonen hade tinat upp och jag kunde se igen!

 
Ingen bild

linda-li

7 januari 2010 10:32

Ja usch, t o m vovvarna tycker att det är kallt, när dom uträttar sina behov gör dom det på tre ben...:)

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

7 januari 2010 10:33

Samma här vi haft -30 i natt så man får lite ångest för de stackare som går ute.... men mycket mat och varma täcken så hoppas jag de klarar av de!

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

aw

7 januari 2010 11:20

Kan ni sluta klaga på kylan! Nu har man all rätt att ligga/sitta inne och dricka te och äta mackor och se på film och poppa popcorn och se en film till och nåla naglarna och fika bullar och... och... och............ i all oändlighet!!
Ärligt talat så spyr jag på kylan........ fy vale! : )

 
Ingen bild

linda-li

7 januari 2010 19:03

Störtskönt AW, tills du erkände att du oxå spyr på kylan, hahahaha:)

 
Ingen bild

Linda Calissendorff

7 januari 2010 19:12

Haha ja snacka om du lurade mig där för några rader *s*

 
Ingen bild

sj

7 januari 2010 21:22

Hej aw, kan du förklara hur man nålar naglarna, det låter skönt! Kan vara bra att kunna om man har lite att göra! Annars vad dom andra tipsen inte heller så tokiga!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards