Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Kylan består...

Av Linda-li - 30 januari 2010 09:07

Kallt som fan i dag också...:(   

Har fått tid till min nästa tatuering nu, äntligen:)  Jag blir som ett barn som förväntansfullt längtar efter tomten, det är så kul!

I kväll är det final i Robinson, och det är helt omöjligt att i nuläget tippa vinnare....spännande:)

Nä, det är bäst man eldar vidare så att man slipper frysa arslet av sig även inomhus........

Glöm nu inte att Modo har en viktig match i dag!


 
 
mia

mia

30 januari 2010 11:19

Oj jag minns allt din häst såg honom som föl när vi skulle hämta och lämna någon av alla våra som stått där och ja det är samma människor. hur går det med birger jarl då? (

http://mikri.blogg.se

 
sofia-Stall Neshime

sofia-Stall Neshime

30 januari 2010 18:26

Har själv en tatuering på armen, gjorde den när jag var ca 18 år. Då var jag "tuff" i dag är jag för rädd att det ska göra ont:P

Men ibland vill jag göra i alla fall en till för min syster brukar visa sina.....då blir man lite sugen på att göra en.

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

 
mia

mia

30 januari 2010 20:32

mia_kristoffersson89@hotmail.com
Jo det var lite trist speciellt som speed var hästen jag lärde mig köra med, först hästen jag körde på tävlingsbanan med och allt sånt, har ridit in honom och allt. Syskonen är ganska olika allihop det enda som de verkar hä gemensamt är ett hyffsat fin kliv och att de trampar igenom rätt rejält allihop. Birger är den enda av dom jag inte har haft någon kontakt med. Njutningen hade jag som du kanske läste hela förra vintern och körde med och hon har kommit igång och tränat igen. det var ett riktigt dunder steg i henne och hon och birger är ju helsyskon så jag hoppas att han har fått det med. Vad har du fått för uppfattning om hans uppfödare då?

http://mikri.blogg.se

 
Anna Brandell

Anna Brandell

30 januari 2010 23:33

Kul att du gillar bloggen!!

http://AnnaBrandell.blogg.se

 
mia

mia

31 januari 2010 10:04

sv: ne jag tror inte de vet det..^^
Okej då är han mer som speed i storleken alltså ? njutningen är ganska stor typ 1.67 eller ngt. när jag såg han när han var liten så var han så himla rund i formerna är han det fortfarande? jag skall ha en bild på honom när han var yngre någonstans så jag skall försöka leta upp den. ^^

http://mikri.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

31 januari 2010 11:29

Å va jag blir avundsjuk, vill oxå tatuera mig... Men det gäller ju att spara pengar och inte slösa allt på gulli-gull till hästarna ;)

 
Ingen bild

linda-li

31 januari 2010 12:07

Har sån jäkla tur att jag fått "tag i" en kille som tatuerar mig hemma hos sig själv, så jag slipper beställa tid på studio, så jag kommer rätt så billigt undan:)

 
mia

mia

31 januari 2010 12:07

svar : Jo jag skall försöka, fredrik köpte henne för 12 tror jag när jag hade grundtränat henne och nu har hon ju gått löp med så jag vet inte :S

http://mikri.blogg.se

 
Ingen bild

sj

31 januari 2010 14:47

va säger du, vann rätt person? ja tycker de va huvudsaken att inte anders eller jimmie vann iallafall, då ha ja kasta ut tv´n.....

 
Ingen bild

linda-li

31 januari 2010 20:19

Rätt man vann, tycker jag:) Anders var ju en rolig prick, men inte värd att vinna...:)

 
maria

maria

1 februari 2010 08:32

hej! såg din kommentar i min blogg. min tik är en rottweiler,schäfer, flat och golden. men hon är verkligen underbar i temperamentet. många dömer bort henne direkt när dom inte träffat henne utan bara hört hennes raser. Hon är så himla stabil och lugn men ändå lekfull och älskar att vara med och få jobba och leka! :) Hon är en riktigt barnfamiljs hund, vi är en stor familj med mycket syskonbarn osv och hon är verkligen en pärla när barnen är där och hon ligger och dom drar och sliter i henne. :) Är du intresserad av en valp kanske? :) pappan är en renodlad flat med meriterade föräldrar, har umgåtts mycket med den hanen förut och han är likasinnad med min, lugn och stabil

http://mariasoderstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards