Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Fyra år har gått....

Av Linda-li - 21 januari 2010 12:11

  

....sen vi "tappade" Linus, vår fine flat:) Det här kortet är taget på hösten innan, och här är ett öga redan borta. Det här var verkligen världens snällaste och finaste vovve och hans aska ligger i en urna på en hylla i vardagsrummet. Vad tiden går fort..... 

 
 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

21 januari 2010 12:49

Ja han var verkligen en riktig mys hund! Så synd de blev som de blev för han hade mpnga fina år kvar annars... :0(

http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se

 
Ingen bild

Johanna

22 januari 2010 10:43

Jag hade ju turen att få träffa honom och han var verkligen en urmysig hund.

 
Petra

Petra

24 januari 2010 14:26

:(
Känner till den känslan alldeles för väl... jag tog bort min älskade hund Peggy i aug, så det har gått ett halvår nu. Gud, vad jag saknar henne! Hon blev 15 år och 4 mån, så hon fick ju ett långt och väldigt bra och friskt liv, men självisk som man är så vill man ha kvar dem för alltid!

http://www.donnaochkatla.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

linda-li

24 januari 2010 15:17

Linus blev 9 år och var fullt frisk, han hade oturen att bli attackerad av en hanhunds- aggresiv schäfer, blev ordentligt skadad över huvudet och ögonen. Ett öga fick veterinären ta bort, det andra hoppades vi kunna rädda med hjälp av mediciner, och det gick ett tag innan det inte heller gick att rädda........ Med ett öga klarade han sig bra men när det visade sig att han skulle bli helblind valde vi att ta bort honom för han var så van vid ett fritt och aktivt liv...:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards