Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Oväder.....

Av Linda-li - 26 december 2009 10:52

Det blåser som f-n i dag, snön ryker omkring som sand i en ökenstorm....typ. Hade tänkt att åka in till stan och fynda något på mellandags- rean men jag törs inte lämna hästarna, som är helt galna ute i hagen... Vad är det med hästar och stormvindar? Iof blir t o m katterna galna, vill inte vara ute mer än en minut åt gången och löper amok inne i huset..... underbart med djur  !

Ludde sprang omkull Matte i morse, inte illa av en hund på 30 kilo att "fälla" en människa på drygt hundra pannor! Tur att det var mjuk "snö- mark".....:)


 
 
Ingen bild

aw

26 december 2009 14:09

Max har rally i hela huset med kortare och längre intervaller!! Har klivit på honom två gånger men han verkar inte känna ngt, kan det ha att göra med hans inbyggda airbag??!!
Ngt att berätta för" you know who"!! ; )

 
Ingen bild

linda-li

26 december 2009 14:32

Kanon med en inbyggd airbag::)) "You know who" måste absolut få höra om både airbagen och intervallerna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards