Alla inlägg den 21 december 2009

Av Linda-li - 21 december 2009 11:39

Det har nu gått ett par dagar sen jag var här.....fullt upp med julbaket.....nu ljög jag:) Ute har det blivit ett riktigt vinterlandskap nu, äntligen.

Förra veckan var jag på bio två gånger, först var jag och Matte och såg "Luftslottet som sprängdes" och den var jätte- bra, liksom sina föregångare. Lisbet Salander, vilken brutta:)

I lördags blev jag bjuden på "New Moon" av Linda, tack! En tonårs- film, jag vet, men jag älskar de här vampyrfilmerna ändå. Lite konstigt, då det egentligen är romantiska draman, vilket jag oftast har jävligt svårt för......:) Hur som helst var jag och Linda hur bekväma som helst bland alla tonåringar, och när trean kommer i juni så kommer vi att vara där igen! Bella, Edward, Jake.......vilken mystik::)) Jag jobbar i kväll, och alla andra kvällar i veckan förutom onsdag. Hm, känns ju lite smydrygt....jag vill ju hellre feta mig i soffan och titta på tv, t e x Anna Anka's jul......

Ta på er mössa och vantar (mer kläder också i fall ni vill) och gå ut och njut av snön...eller nåt:)

Ovido - Quiz & Flashcards