Alla inlägg den 2 december 2009

Av Linda-li - 2 december 2009 14:07

Av Linda-li - 2 december 2009 13:38

Hade ett migränanfall (eller nåt) natten mot tisdag, ont i skalet så förbannat och så spydde jag också........Det var många år sen jag hade ett migränanfall, och fy fan vad slut man blir.... Julia var hemma från skolan då hon var sjuk, men Matte fick ta VAB, så att jag kunde få vila igen mig, och VAB har han aldrig behövt ta förrut. Hoppas detta inte börjar upprepa sig, då måste jag springa till farbror doktorn och skaffa medicin, som jag fick när jag var yngre....(jag är löjligt rädd för människor i vita rockar)...

What the fuck, det är bra nu, fastän jag känner mig lite mosig än......åldern också kanske.......nä, skämtar bara:) Om det där med åldern alltså.....

I kväll jobbar jag så jag missar "Bonde söker fru", blir till att se det via datorn i natt:) Det är sånt här som kallas beroende......

Ska bli intressant att se hur relationen mellan Pecka och My är nu då han berättade hur jäkla given Malin var, i förra avsnittet. Man ska egentligen inte spekulera hurvida människor kommer att fungera i ett förhållande eller inte, men om jag nu gör det iallafall när det gäller Pecka och Malin, så har jag väldigt svårt att se att det skulle fungera...... Malin är ju trots allt bara 21 (tror jag), och att sätta sig med en mjölkbonde ute på vischan då.........njeä, tror inte på det (bara för att Emma och Magnus från i fjol verkar ha funnit varandra riktigt). Skit samma, skulle han välja henne så kan dom ju ändå få en rolig tid tillsammans......vad vet jag?

Hoppas att Janne får till det med nån, han verkar så sugen  hahaha

Nä, tillbaka till tvättstugan och det vanliga livet....  

Ovido - Quiz & Flashcards