Alla inlägg den 16 december 2009

Av Linda-li - 16 december 2009 13:53

Jobb i kväll.........Bonde söker fru i kväll.........innebär att jag får sätta mig framför datorn sent i kväll, för missa "bonde" tänker jag inte göra:)

Kallt som fan i dag, -7 grader och lite snålblåst, brrr.

Letar ängel/ gudinna som en idiot, som inspirationskälla för min nästa gaddning......längtar, blir inte förrän efter nyår någon gång. I love the hole process, så att säga, letandet efter själva ide'n, tatuerarens skiss och tolkning och sist men bäst, själva genomförandet! Eller kanske snarare det färdiga resultatet, konstverket på huden- forever and ever.......... poetiskt va?

Nu kan man ju lätt få för sig att jag är jättetatuerad, men så är ju tyvärr inte fallet......gäller att ändra på det:) Tänker inte bli "a piece of art" hela jag, utan ett par stycken till som går att urskilja från varandra kommer det att bli!

Nu måste jag gå ut och ge hästarna lite käk!  

Ovido - Quiz & Flashcards