Alla inlägg den 29 december 2009

Av Linda-li - 29 december 2009 21:12

Nu är det -24 grader här i Billsta.........jag lider...........tror att jag ska flytta söderut:)

Kanske kommer jag och hälsar på under sommaren, vi hörs!

Av Linda-li - 29 december 2009 11:19

-19 grader, jag pallar inte sådan kyla....:(

Rebecca, Ompidis ägare, var en hårding när hon sadlade på i morse och for ut och red, tycker jag.....

Tidigare har ju jag också plågat mig ut, iförd skoterluva, slalomglasögon och skoteroverall, i detta kylslagna vinterlandskap............jag klarar inte av det längre, känns det som:(

Bilen har inte stått på någon värmare så det är tveksamt om jag tar mig i väg någonstans, typ stan, än på ett tag.

Det har ju då alltså öppnat ett lekland för barn, Knasiga Kojan, inne i stan som måste kollas........kanske är Julia för stor för sådana lekland nu, kanske inte.

Jag såg "Public Enemies" med Johnny Depp i går, och den var bra, tycker jag. Johnny Depp är ju nästan oförskämt snygg att titta på också! Han är en av få som faktiskt t o m är snygg som skitig pirat.......

Ovido - Quiz & Flashcards