Alla inlägg den 10 december 2009

Av Linda-li - 10 december 2009 08:49

Halvsover än......måste dra mig ut och mocka snart, det kändes övermäktigt klockan sex i morse när jag släppte ut dom....

Tina ringde och berättade att H.P.Baxter ska starta på V75 i helgen, jag håller självklart tummarna! Kanske sätter jag en liten slant, om jag törs, för med min otur så ställer jag väl till så att pållen hoppar bort sig då....

Nä, nu måste jag kvickna till, kanske en sjätte kopp kaffe och en cigarett kan hjälpa mig? Vill verkligen sluta röka.....snart  

Av Linda-li - 10 december 2009 06:32

Jag är så jäkla trött så det liknar ingenting....... Klev upp 5 i morse och skjutsade Matte på jobbet så att jag kan ha bilen i dag.......Zzzzzzzz

Mercan står och vilar för tillfället då den bara startar i bland, så den måste kollas upp lite.....synd att inte Bosse bildoktor var min granne  

Har APT- träff idag egentligen men den är utbytt mot en fika- stund på kyrkan i Domsjö, dit hemtjänsten alltid blir bjuden en gång om året före jul. Kul.......nja, inte vet jag......

Det var ju "Bonde söker..." i går och som vanligt satt jag bänkad framför tv:n. Vet inte vad det är med programmet som jag finner så bra, för inte fan händer det speciellt mycket, och inte får man höra dom prata så särskilt mycket heller...:) Jag tycker iaf att Janne verkar vara en snäll och go kille, och jag undrar vem han väljer av dessa två så olika bruttor  

Tilde väljer ju Stefan, inget tvivel, och den gården är mest ointressant, kanske är hon alldeles för normal  

Per- Jörgen har ju visat sig vara en trög mes- propp, tycker jag, trist!

Nu går Julias skolbuss snart så jag hinner tack och lov inte ge min syn på Rogga den här tiden på morgonen:) 

Ovido - Quiz & Flashcards