Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Hallå där......

Av Linda-li - 14 december 2009 12:56

.....köp blåbär........det ska vara väldigt bra för synen!

Har nyss kommit in efter en tur med jyckarna, och fan vad kallt det blåste......

Vintern kanske är på väg på riktigt nu, hoppas:)

Jag är ledig i dag och det känns hur bra som helst, vet inte riktigt vad jag ska hitta på bara......känner mig lat, fet och glad på samma gång, konstigt va?

Har inte köpt en enda julklapp än, så det måste jag nog börja fundera lite på. Å andra sidan så är det ju bara barnen som jag behöver köpa åt, då vi vuxna åter igen har kommit överens om att inte "byta pengar" med varandra! Och det är så jäkla skönt, då julen är barnens högtid, enligt mig. Själv hade jag gladeligen skippat hela skiten!

I kväll är det en gala för vardags- hjältar på tv som jag måste se. Det är så härligt att det finns människor som utan att tveka kastar sig in i olika situationer för att hjälpa andra människor  ! En av hjältarna som hyllas i kväll är en tjej som hjälpte en annan tjej ur ett våldtäktsförsök, alldeles på egen hand. Tufft gjort, tror inte att många skulle våga kasta sig ur en buss och själv springa efter för att förhindra en sån grej. All heder åt den bruttan, go girl:) Åt gärningsmannen vill jag bara säga; Synd ditt jävla äckel  !!!

Sköt inte bara dig själv och skit inte i andra!!!!


 
 
Ingen bild

Linda Calissendorff

14 december 2009 23:26

Jamen nu kan du äta mera då du blivit så duktig att du rakt träna på gymmet ;0) Nytta med nöje du vet!

 
Ingen bild

linda-li

15 december 2009 00:51

Har tyvärr inte varit där tillräckligt många gånger för att det skulle ha någon betydelse.....:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards