Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Onsdag förmiddag.....

Av Linda-li - 9 december 2009 10:30

Lärarinnan:

- Nämn några mänskliga organ som vi har två av.

-Ögon, öron, lungor, svarar barnen.

Kalle svarar:

- Pitten!

- Men Kalle, den har väl ni pojkar inte två av?

- Inte alla kanske, men min pappa har det, svarar Kalle, en liten som han kissar med och en stor som han borstar mammas tänder med!

 
 
Ingen bild

sj

9 december 2009 21:54

HA ha ha, du kan du! Va säger du om bonden Janne som har svårt att bestämma sig och helst vill ha två fruar, fast han var ju medveten om att det var förbjudet i Sverige...han kanske ska fundera på att flytta där det är lagligt ? Per-Åke var ju inte heller så värst bestämd tycker jag, velpellen där! Roger verkar nu vara den som är mest säker på sin sak fast han får nog räkna med att få besök av någon framöver hördes det som, ett gott självförtroende har gossen iallafall :)

 
Ingen bild

linda-li

10 december 2009 06:31

Jag tycker att Janne är en rolig prick, verkar snäll också, men två brudar skulle han ändå inte klara av i längden:) Visst menar du Per-Jörgen? Han är väl en jävla mes......eller blyg....eller nåt....
Roger har jag ingen kommentar om längre:)hahahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards