Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Linda-li - 5 februari 2010 14:37

   

Måste bara lägga in två konstiga kort på Lowa och Ludwig också, nu när jag kan:) För inte så länge sedan kunde man köpa skärmsläckarbilder till mobilen för dyra pengar, på hundar, där huvud och nos var enorma medan kroppen knappt kunde skådas.......ungefär som de här bilderna på mina älsklingar  ! 

Av Linda-li - 5 februari 2010 14:11

     

Matte kom ut i dag när jag körde, och knäppte några kort:) Har nu suttit en stund och klurat för att få in dom här.........ja, så dålig är jag på dator, fastän Linda var här och visade mig för drygt ett år sen......men nu kan jag iaf  !

Birger var glad och kändes som en rund miljon, som man säger i travsvängen .....nja okey då, inte riktigt, kände mig på skämthumör:) Han var lite sur för att det var så tungsprunget (fastän det var nyskottat!?), lite vinglig och som vanligt inte helt tillfreds med bettet även om det är stor skillnad! Han pep till 2 gånger som surstona brukar göra just innan dom slår bakut, men han höll sig på mattan:) Han brukar göra så i hagen i bland också, just innan han brallar i väg, låter skitkul  ...:)

Nu jobbar jag i helgen med start i kväll, och naturligtvis ska temperaturen hålla sig omkring tio minusgrader, bara för att jag inte är ledig....  .  

Bio

Av Linda-li - 5 februari 2010 10:30

  

Var på bio i går och såg "Snabba cash". Helt okey film men inte mer, lite halv- jobbigt filmad, men med bra skådespelarinsatser:) Har hört att boken är suverän dock.

Ovido - Quiz & Flashcards