Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Fredag

Av Linda-li - 5 februari 2010 14:11

     

Matte kom ut i dag när jag körde, och knäppte några kort:) Har nu suttit en stund och klurat för att få in dom här.........ja, så dålig är jag på dator, fastän Linda var här och visade mig för drygt ett år sen......men nu kan jag iaf  !

Birger var glad och kändes som en rund miljon, som man säger i travsvängen .....nja okey då, inte riktigt, kände mig på skämthumör:) Han var lite sur för att det var så tungsprunget (fastän det var nyskottat!?), lite vinglig och som vanligt inte helt tillfreds med bettet även om det är stor skillnad! Han pep till 2 gånger som surstona brukar göra just innan dom slår bakut, men han höll sig på mattan:) Han brukar göra så i hagen i bland också, just innan han brallar i väg, låter skitkul  ...:)

Nu jobbar jag i helgen med start i kväll, och naturligtvis ska temperaturen hålla sig omkring tio minusgrader, bara för att jag inte är ledig....  .  

 
 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

5 februari 2010 19:24

Haha ja men stumpan inte är väl du te så mycket i mörkret fast de är mildare väder så tror nog du hinner njuta av vädret innan kl 1630 inga undanflyckter nu! =)
Bigge är ju så fin med sin lilla runda mage,han kommer se ut som en räcer då han är smärt och snygg i kroppen! ;0)
Så träna på med att fota nu så hoppas jag ni får till några riktigt bra sen ;0)))

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linda-li

5 februari 2010 22:47

Ja, han är så fet att jag skäms....:( Man kan inte ha den här pållen på fri tillgång till hö, minskat hö- mängden avsevärt sista veckorna men det har inte hänt ett skit! Han brås nog på mig:)

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

5 februari 2010 23:31

Haha ja inte konstigt jag bara ha "fetisar" här då *skratta*
Inte är han sååååå fet som du säger lite trind är han men måste nästan få se ett kort från sidan så man ser om han är en badboll som du säger ;0)

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linda-li

6 februari 2010 10:03

Foto från....? Du kan komma och hälsa på så får du se honom live nån dag:)

 
Petra

Petra

7 februari 2010 17:28

Vad mysigt det ser ut! Ser ut som ni har ganska bra vägar att köra på :)

http://www.donnaochkatla.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

linda-li

7 februari 2010 22:51

Nä Petra, det finns tyvärr lite att köra på här, om amn inte har en häst som är 110% trafiksäker..:( Vi skottar dock själva upp en liten träningsslinga på vår egen mark:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards