Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Linda-li - 10 februari 2010 13:54

Höjden av manlig egoism; Mannen lutar sig tillbaka efter att ha fått en avsugning och frågar; -Var jag bra? 

  

Av Linda-li - 10 februari 2010 13:34

Har varit ute och tömkört lilla Tilda i dag, och hon är så söt så man smälter:)

Jag hoppas verkligen att Julias intresse håller i sig så att vi kan hjälpas åt att hålla i gång henne, då slipper vi sälja i väg den lilla knubbisen:)   

Hon hade ju bara två lindriga fångkänningar för två år sen, men jag är rädd att hon inte håller hullet i schack så att hon "trillar" dit igen. Hennes brukbarhet är ju tack och lov inte påverkad då "anfallen" var så lindriga och vi började behandla direkt då det uppkom.

Av Linda-li - 10 februari 2010 10:09

Kikade in på min syster- dotters blogg i går kväll och tittade på en liten filmsnutt av hennes dotter, där hon säger mamma! Tessan undrade om läsarna också kunde höra att hon säger just mamma, vilket är ganska stort när det gäller första bebisen, första gångerna man hör det:) Jag minns det som i går, när Alexander började prata och säga mamma, vad mallig man blev:) Och nu är han 17 år.......

Nyss gjort klart stallet och sitter inne och dricker lite (eller mycket) kaffe för att ladda så att jag orkar gå ut igen. Vi hörs:)

Ovido - Quiz & Flashcards