Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Repris på datorn:)

Av Linda-li - 8 februari 2010 10:45

Såg Ponnyakuten i morse då jag jobbade i helgen, och det är ett roligt och gulligt program. Barnen verkar så fina mot varandra, åtminstone vad man får se:))

Jag såg också det program som ska visas nästkommande söndag för det var också utlagt på Svt play! Lite skumt....

Tänk vad stort det ska kännas för de deltagande att få träffa och rida för idolerna, b la Jan Brink och Maria Gretzer. Jättekul program- ide', och säkerligen skådat av lika många vuxna som barn......

Kallt som f-n i dag, -14 grader när jag gick ut i morse, men solen är framme nu och det känns betydligt varmare.......våren närmar sig! Lovely:)

 
 
Petra

Petra

9 februari 2010 21:40

Jag tycker det är superbra, ponnyakuten :)
Sitter där i tv-soffan och minns jag hur det var att åka iväg med Donna på ridläger när jag var yngre. Hur stolt man var över sin egna ponny, fast man egentligen inte var så duktig :) Och jag tycker det är så bra att de här barnen får chansen att träna på relationen med sin ponny :)

http://www.donnaochkatla.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

linda-li

9 februari 2010 22:46

Jag kommer i håg ponny- tiden som den roligaste i mitt "häst- liv":) Nu hade jag ingen egen ponny utan red på en liten ridskola där jag nästan hade en ponny som min egen(kändes det som iaf!) När jag var riktigt liten så skötte jag dagligen om en liten shettis i byn, som kastade av mig typ varenda dag.... Min första häst fick jag faktiskt när jag var tolv, en vbl- travare som var det enda mina föräldrar hade råd att köpa, och med den stog man inte "högt i kurs" bland de övriga ridungarna....barn kan vara elaka;( Jag älskade honom dock mest i världen:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards