Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Linda-li - 27 maj 2010 10:07

   Tycker att denna tavla är så vacker, och funderar på att sätta den som nästa tatuering, någonstans där den gör sig rättvisa:) Varför är det så att jag alltid finner lättklädda kvinnor som dröm- motiv? Kanske skulle den passa bättre på en man....? Tips till alla män som vill ha en nice tattoo, sök bland Luis Royo's verk, där finns massor att välja på:)

Av Linda-li - 27 maj 2010 09:32

Våra katter är underbart trevliga och snälla individer utom när det gäller att få i dom avmaskning...... Zingo spydde upp en snuskig mask i går, och jag fick panik......äckligt. Jag vet att man måste avmaska katter var fjärde till var sjätte vecka i fall man ska hålla dom helt mask- fria, och så ofta har jag inte gjort det. Iaf hade jag mask- medel i tablettform hemma, en sån där som man bara behöver ge som engångsdos, så jag tog på mig skyddsutrustningen för att få i honom den men det gick fan inte! Kissen blir ett monster.......och jag blir rädd honom, haha:) Ringde vetten och bad att få maskmedlet i spoton- form och i morgon skulle det finnas på apoteket. Här ser ni ulven i fårakläder:)


Ute öser regnet ner hela tiden, så tråkigt. Hoppas att det slutat innan kvällen, hade tänkt att hämta hö.....

  

Ovido - Quiz & Flashcards