Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Linda-li - 11 maj 2010 12:39

....har varit och besökt Nalle i dag, och hästen skötte sig jättebra trots kraftiga muskelsmärtor. Han var, som vi märkt, otroligt i hopdragen och öm hela ryggen. Vänster framparti och höger bakparti var de ställen där de största problemen satt, så där har vi jättemycket att jobba med. Han t o m vibrerade när hon körde lasern efteråt, stackarn. Hon tyckte, precis som vi  , att det är en väldigt fin och korrekt pålle i grunden:)

Vet inte exakt varför och har sagt det förrut, men denne häst känns så jäkla rätt för mig!

I kväll deltar Kristallen i ett 24- lopp vid Solängets provlopp men jag jobbar och kan inte åka och kika.....trist:( Jag får helt enkelt vara med i tanken  , och jag är övertygad om att det kommer att gå bra:)

Vädret är allt annat än stabilt, sol ena sekunden och hagel den andra, typ......längtar till sommaren!

Jag vill också säga grattis till Marinette, som efter många om och men , äntligen ska bli hästägare!

Av Linda-li - 11 maj 2010 09:43

...utmaningen där det gäller att skriva ner 10 fakta om sig själv;


- Jag älskar tatueringar, har alltid gjort!

- Jag är löjligt sprut- rädd.....

- Jag är en kvällsmänniska, på morgonen går jag omkring som en zombie med en kaffe- kopp och en cigg.....

- Jag är en god lyssnare när någon vill prata.

- Jag är ofta dålig på att hålla tiden...:)

- Jag är nog rätt het i humöret....... på både gott och ont.

- När jag var liten hade jag hästaffischer i hela rummet, varvat med egenskrivna dikter, om hästar...:)

- Jag har svårt för att gråta men skulle nog vilja säga att jag tycker mig vara en rätt så känslig person ändå:)

- När jag är och tänder ljus eller planterar blommor på pappas grav så brukar jag snacka med stenen(!) ...

- Jag var skit- duktig på att sjunga när jag var liten, blev vald till solist i kören år flera år, men sångrösten försvann i övre tonåren.......:)


Ja, här var alltså lite onödig fakta om mig, haha:)

Ovido - Quiz & Flashcards