Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Linda-li - 4 maj 2010 10:39

    

Av Linda-li - 4 maj 2010 10:04

Jag är verkligen skitdålig på att blogga periodvis....men det är ju inte bara jag som är sån har jag märkt;-)

Här är allt som vanligt, det har blåst så mycket i från vattnet vissa dagar så att hästarna i princip har fått jaga maten......

Nalle har börjat känna sig hemma, tror jag, då han busat en hel del i hagen nu. Han bockar och springer runt och kvastar då och då:) Lovely!

Längtar till kiropraktiker- Monica kommer till Ö-vik nästa gång, så att hon får komma och gå i genom honom, känner på mig att hon kommer att hitta både det ena och det andra:)

Ska köra lite intervaller med honom tillsammans med Linda och hennes Kristall i morgon är det tänkt, känns as- kul!

Bigge ser ut att stormtrivas med att bara gå i hagen.......helt värdelöst, tycker jag. Tyvärr har ingen visat intresse att ta över honom, vilket inte är särskilt överraskande.....vi får se vad som händer.

Funderar på att hyra en klipp- maskin och raka ponnyhästarna, varje gång vi borstar dom så får vi en hög av päls som skulle räcka till ett nytt gäng ponnyhästar....typ  . Helt sjukt vilken päls de får, speciellt när de har gått otäckade som de gjort i år.

Glömmer kameran varje gång jag går ut och har därför inga bilder att sätta hit, ska bli ändring på det....

Har hämtat ett nytt lass hö som fortfarande ligger kvar i transporten, måste ta mig i kragen och lasta ur, hö- hämtning är helt klart en av baksidorna med att vara häst- nörd  .

So long.......

Ovido - Quiz & Flashcards