Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Linda-li - 9 januari 2009 14:58

Ja, jag kollar lite på hästannonser... Vill ju inte skiljas från de hästar jag har men samtidigt känner jag att jag lägger ner så mycket tid och engagemang att jag behöver något som "funkar". J.G Quick är ju ett mysterium och funkar ju knappt i träning och Rune Brun är ett träningslejon men verkar inte "vilja" något i lopp eller i träning med annan häst. Han blir faktiskt sämre när man kört med någon annan fastän det bara är i skogen eller på rakbanan än vad han är ensam....skumt, kan tyckas. Jag är rädd att det faktiskt är så att han är slut i huvudet, han är ju gammal också, så varför skulle han egentligen "blomma ut" nu som 9-åring när han inte presterade bättre som 5 eller 6-åring? 

Hur som helst så kollar jag bara runt lite och är inte i närheten av något beslut än...

Ovido - Quiz & Flashcards