Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Linda-li - 14 januari 2009 13:56

Har haft lite feber till och ifrån sedan igår, känner mig allmänt hängig. Matte och jag kom överens om att han skulle köra en av hästarna idag, Jiggen. Till en början hade allt känts lovande men efter ett tag hade han börjat trycka arslet mot sidostroppen stundvis och sprungit och skakat med skallen. Rätt var det var hade han där emellan känts riktigt fin...? Blir inte klok på den hästen, men Monica kommer på tisdag och då får vi se om hon hittar något, hoppas...Pelle har legat sjuk så han kommer inte och skor förrän nästa vecka, hade behövt honom omgående!

Själv körde jag Rune som var pigg som bara den, kändes i armarna! MEN, han kändes som en gammal gubbe, stel och kantig. Det var ett tag sen han fick någon massage så det är väl bara till att knåda så fort jag känner mig piggare. Han verkar ju behöva en hel del pyssel för att hålla sig mjuk och smidig, gammhästen! Ska ta ett antal alvedon och åka och jobba, är rätt less på att vara hängig. På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards