Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Linda-li - 25 mars 2010 23:46

Nyss hemkommen efter arbete och en sen nattning av hästarna:) Har kikat in en snabbis på FB också, och där handlar det av förklarliga skäl mycket om våldtäkten i Bjästa. Stackars tjej (er) som blivit utsatta för själva brottet och sen mobbats och hånats av sjuka, inskränkta människor.....bedrövligt:( Har tyvärr missat både "Uppdrag granskning" och "Debatt", men hoppas att det går i repris.

Körde Bigge- bus en sväng i morse innan jag åkte i väg och sen tog Matte in dom redan vid 5- tiden för han skulle i väg och sätta mer bläck på kroppen:)

Han fick sig en liten resa med Korall, som börjar bli över- laddad av energi......inte kul. Ompan har rätt så mycket överskottsenergi hon med, så hon längtar nog till hennes matte kommer och rider och pysslar lite:)

Julia vill börja rid- eller travskola och det är nog ingen dum ide', hon måste bara bestämma sig vilken utav dem som "drar" mest. Måste göra ett seriöst försök att få tag på en begagnad trav- sele åt Tilda och sätta vagnen på henne snart......

Själv är jag sugen på en starthäst igen men man ska ha tid att röra på tjock- Bigge också, så jag får nog lägga det på hyllan ett tag............

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv en stund och njuta av tanken på att jag är ledig fram tills måndag eftermiddag!  

Ovido - Quiz & Flashcards