Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Linda-li - 12 mars 2010 22:21

Inte mycket som händer nu faktiskt, men eftersom hela min släkt tidigt drabbats av demenser av olika slag så kan det ju vara kul att ändå uppdatera lite av vardagen, som man sedan kan läsa och minnas.....bla, bla, bla.....  

Bigge är fortfarande svullen i vänster bak, halt och tack ock lov fortfarande feberfri:) I morgon är det ju en vecka sen som vad som nu hände, hände. Är han inte bra på en vecka till så blir det ett besök hos vetten....

Vovvarna är pigga och något understimulerade de sista dagarna, de längtar efter en riktig genomkörare skulle jag tro. Lowa löper och är lite "hallå vadå" och ofokuserad, så det är väl egentligen bara Ludwig som längtar efter ett pass av lydnad, spår eller uppletande:)

Ledig i helgen.

Fest i morgon.

Funderar på att ta Julia med mig och se en bio i morgon på dagen, Planet 51, ett animerat rymdäventyr som ser hur kul som helst på reklamen.


Jag älskar tecknade och animerade filmer så jag är minst lika road som barnen av de här filmerna. Shrek är min favorit och jag ser fram emot 4:an, men denna är säkert skitbra också:)


Ovido - Quiz & Flashcards