Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Linda-li - 7 mars 2010 23:43

Den nye hyresgästen kom i dag, så jag tog lite kort på både honom och på vår "gamla" hyresgäst:) Här är den "gamla" men rätt så unga och vackra Ompidi:)

Nedan är den "nye" men gamle Korall:) (Ingen aning i fall jag stavat rätt....)

Huvudbild även på "Ompan":) 

  

   

Motionspass på en gång, och Korall stencool ändå:)

   

Mästerfotografen visar här ännu ett exempel på sin skicklighet med kameran.....:)

   

Birger tycker att det är skitfränt med lite liv och rörelse på farmen, och fräser i väg och ser inte ut att ha det minsta ont:)

Efter missnöje och påtryckningar om ev. rättelse angående ett tidigare blogg- inlägg där jag framför mina tankar gällande utseendet på mina kära hundar så vill jag härmed berätta att Lowa inte är läskunnig och kan således inte bli sårad över mitt uttalande om att Ludde i mina ögon är den vackraste som finns:) Här skiljer vi inte på behandlingen av vacker och mindre vacker, bara så att ni vet  !    

Ovido - Quiz & Flashcards