Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

Vad är väl en fest på Parken........

Av Linda-li - 7 augusti 2010 19:40

Jaha, nu spelas rock för en massa onyktra och glada partynissar uppe på utescenen på Parken, och här sitter jag och hostar och snorar......fy fan:(

Fick sälja biljetterna iaf, jag fixade även så att Linda fick sälja sin, för hon skulle inte heller åka dit.

Är orolig för Nalles hovsprickor, dom skulle behöva nitas i hop på nåt sätt om jag ska kunna köra fort, tror jag. Hoppas att Janne kommer på någon bra lösning.

Spelade V75 i dag, och som vanligt blev det inga vinstpengar:( Fick se en enorm prestation av en Timo Nurmos- häst, körd av Kontio iaf, man fascineras verkligen av såna urstarka pållar:)

Ha en trevlig lördagkväll;)

 
 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

7 augusti 2010 21:08

Håller med de SUGER att behöva vara hemma :0/ men vi får ta ett brak party i höst när vi är lediga nån helg framöver! Hoppas han kan nita i hop de på nått vis annars går de inte plasta över så de håller i hop på så vis? :0/

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

aw

7 augusti 2010 23:08

Din stackare som aldrig får göra ngt kul! :(
Hör musik från Parken.....Du skulle bott här istället,bara för i kväll!! Hoppas alla rockare har kul fast vi inte är där! ;) Krya på dej!

 
Ingen bild

Marinette

13 augusti 2010 22:33

Janne kan de där med sprickor han... han kliar huve varje gång han ser Tamarinne! Inge kul de där tycker jag... :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards