Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Linda-li - 1 augusti 2010 22:55

Nu håller vi tummarna för att Lindas lille Wilmer klarar premien i morgon! Skulle han mot förmodan inte klara den p g a något strul så kommer han få fler chanser, då han är tidigt ute, GO WILMER!!  

Av Linda-li - 1 augusti 2010 09:44

Åkte upp till Åsa mitt på dagen och tog Nalle my man med mig. Han kändes inte riktigt lika fin som sist, och är öm vid vänster höftböjare, när han kom hade han mest problem i höger.... Bara att träna på och knåda vidare.

I går kväll jobbade jag, har ju bytt skift med en av sommarjobbarna så att jag kan vara ledig nästa lördag när Europe gästar stan;) Ska bli riktigt kul, fastän jag inte var ett fan på den tiden det begav sig, tyckte inte riktigt att Europe hade tyngd nog i sin musik...... lite töntiga pudelrockare som har "yeah" och/ eller "oh"  med i texten mer än någon annan...hahaha;) Dom är grymma musiker hur som helst och man kommer nog i håg en och annan text ändå;)

Ovido - Quiz & Flashcards