Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Linda-li - 29 augusti 2010 15:28

Körde ett rejält motionspass med Nalle i dag, och bitvis fick han sträcka ut lite, på G till tusen;) Öronen så spetsade som ett par öron kan vara och svansen i vädret! Sen var allt superfarligt också, kollar man hjulspåren så kan man tro att häst eller kusk var i fyllan, men vi var spiknyktra båda två;)

Vad har hänt mer då? Jo, Alex har fått värsta sortens körtelfeber och är skitdålig, varit in på sjukhus och vårdcentral några svängar också:( Han som är på väg att flytta till Vännäs för en utbildning som körde i gång i onsdags, stackarn.

En kompis har gift sig och jag har varit på en halv möhippa och bröllop. Jag är urfattig, längtar redan till slutet av nästa månad.....

Passar här på att än en gång lyckönska Ken och Barbie....förlåt, jag menar Malin, till ett fortsatt lyckligt liv som gifta;)

Skit- trött är jag, längtar till i kväll då jag parkerat mitt arsle i soffan......;) Over and out. 

Ovido - Quiz & Flashcards