Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Linda-li - 21 augusti 2010 13:06

I torsdagskväll fick Nalle Puh gå ett banjobb över 2600 m, de första 2000 strax under 30- tempo, och tempoökning sista 600. Hela jobbet gick väl ca 26 med lätt långvagn och han skötte sig bra;) Finast i världen, skulle jag påstå  ;)

I går så startade Åsa's Mayday Photo nere i Bollnäs och kom 3:a på nytt rekord över 1640 a, 12,9! Jättekul! Från sitt sjättespår bakom bilen så sköt han till ledningen och öppnade första 500 på 1,10 och varvet efter 1, 12. Lite stumma ben på upploppet gjorde att han inte kunde värja sig emot två av motståndarna, men hästen gjorde ett kanonlopp;) Roligt att han får visa hur jävla bra han är;)

I dag på förmiddagen så deltog jag på Malins möhippa, men jag jobbar ju i kväll så jag kunde bara vara med på "stadsturen", hoppas att de andra tjejerna (och Malin förståss) får as- roligt resten av dagen och kvällen! "Kriget" med laser- pistolerna blir säkert en höjdare!

Nu måste jag bli klar med allt jag ska göra innan jobbet, på återseende.

Ovido - Quiz & Flashcards