Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Linda-li - 3 augusti 2010 23:05

Åkte in på banan i dag för att köra intervaller. Då det var travtävlingar i går, måndag, så väntade jag till lunch- tid innan jag lastade, för att banorna skulle vara sladdade och återställda. Det var dom inte. Fastän klockan var halv ett. Kanske har jag för höga krav, eller då är det helt enkelt skit- dåligt? Hade bestämt mig för att inte gnälla på hemma- banan, men nu gör jag det iaf. Körde över på andra sidan, till rakbanebacken eller vad man ska kalla den, och den var ju hyffsad att köra till på. Ja, iaf uppåt....... återhämtningen var så hård och full av stora stenar att det inte gick att trava på alls, lite synd när man inte vill att dom ska droppa för mycket i puls innan man kör nästa intervall...... what ever, hoppas fan att nästa pass är mer lyckat.

Wilmer klarade premien på ett bra sätt i går, såg jättefin ut, härligt! I morgon blir det Dannero, för Victor startar på lunch- travet, spännande;)

Nu blir det soff- läge innan jag ska knyta mig på riktigt, jag har ju nyss kommit från jobbet;)

    


Ovido - Quiz & Flashcards