Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Måndag- kväll

Av Linda-li - 21 september 2010 09:18

Blått segrade i söndags igen, stackars alla sjuka och arbetslösa:(

Åkte in till Solänget på måndag- kväll och körde några intervaller tillsammans med Linda, fan va roligt det är. Tycker inte att Nalle känns 100, men han blev "bättre och bättre" ju längre vi körde, känns stel innan han blivit riktigt varm....  Hur som helst så var bröderna B på g, de uppskattade verkligen varandras sällskap;) Okej då, Linda och jag uppskattade varandras också;) Hoppas nu för fan att vi kommer att kunna köra i hop lite mer regelbundet!

Victor kom ju femma i ett snällt, bra rygglopp sist, så nu tror jag att en seger snart kommer för honom;) Han har ju stoppat näsan först ett antal ggr förr!

En annan rolig placering var 2:a platsen som Zac Seabrook knep upp i Skellefteå på deras V65 tävlingar i går kväll, stark som en oxe skubbade han i mål som tvåa i 3140- loppet;)

Bröderna B! Nyduschade och nöjda efter kvällens lugna träningspass;)

  

 
 
Ingen bild

sofia

21 september 2010 09:57

Härligt med träningspolare att köra tillsammans med både för pållar & mattar=)
Tänkte på dig & linda i går då jag "blåste" förbi Bjästa & Solänget i går kväll.

Linda-li

21 september 2010 14:20

Superhärligt!
Tänkte faktiskt på dig också, sist jag åkte till Dannero;)
Kan du inte maila mig ditt lösen till de skyddade inläggen? lindali_isaksson@hotmail.com

 
Ingen bild

Linda

21 september 2010 11:26

Men hur snygg är dom inte?!:-) ja de var skit roligt allra helst med ponny klubben som var ute,de 3rådjuren,tidtagningen som inte funka,de 2älgarna som vi tack och lov inte träffa på men annars var de ju kanon!:-):-) de måste vi helt klart göra om!

Linda-li

21 september 2010 14:16

Snyggast! Victor's ben är dock en halv meter längre, Nalle ser ut att vara lite tax, hahaha;)
Självklart ska vi göra om det, ofta!;)

 
Ingen bild

Rebecka

21 september 2010 23:30

Inte mycket alls, men förhoppningsvis sätter de lite press på sossarna som varit lite för lata och självsäkra på slutet, så till nästa val kanske vi äntligen får ett rättvist sverige ;)

Linda-li

22 september 2010 09:38

Ja, sossarna har valt "fel" ansikten utåt, ingen har varit i närheten att ha samma pondus som herr R. Tyvärr röstar många oinsatta på person snarare än parti:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards