Alla inlägg den 26 september 2010

Av Linda-li - 26 september 2010 10:04

Nalle är galen och rastlös, slår inomhus och brallar runt som en ko som nyss blivit släppt på bete utomhus....... not good:( Kraftfoder bort, hjälper väl si så där........ Inte särskilt bra att hålla på som han gör med kortison i lederna, ingen hit för hasen med en massa bankande i väggen.........hur talar man om för en häst att han nu är konvalecent och måste ta det lungt? Det hjälper ju inte att deras hjärna har storlek i likhet med en valnöt, typ......

Han påminner mig ofta om Askö Strimman, särskilt nu:S

Linda var in med Wilmer och Victor på banan i går, och tyckte att jag kunde kika ut en stund, så jag åkte dit. Missade Wilmer's tvååringsserie för Julia skulle ha skjuts till en kompis, men satt och kollade Victor's intervaller tillsammans med Edwin (och Robban). Han såg smällfin ut, och hade jag varit "körklädd" så hade jag hoppat upp och provat en repa eller två, men det får bli en annan gång;)

Medan Linda satt och värmde av så fick hon ett sms av någon som behövde aluminiumskor, så jag skyndade till shoppen som som hade stängt(!), men Helen var bara på toaletten så jag väntade ut henne så att hon fick låsa upp igen;) Typisk jobbig kund, hahahaha;)

Ser ut som fan har varit på besök här, så nu måste jag ta mig i kragen och göra något åt saken......boring:(

Ovido - Quiz & Flashcards