Alla inlägg den 27 september 2010

Av Linda-li - 27 september 2010 14:41

Nu har man "långvecka" med start i kväll. Nalleman fortsätter att vara aningen för rastlös och tar sina repor i lilla vinterhagen, och boxa väggen inne emellanåt.

Jag har en sjuklig abstinens när jag inte får umgås med pållen på alla plan, om man säger så....;)

Alex var hemma en sväng i helgen, men hade ingen tid att umgås med mig, utan hängde bara med kompisar:( Föreslog att vi skulle hyra en film, bara han och jag, men han tittade bara på mig som om jag vore från Mars och svarade; - Nä, jag har fan inte tid, har fullt upp vet du.

Det är bara att inse att man är fullkomligt "ute" och ointressant för en son i övre tonåren, snyft...... jag som är en sån cool morsa  , eller inte   ...

Kallt så in i h-vete på nätterna nu, och man längtar redan tillbaka till sommarkvällarna;)

 


Kanske skulle man ta och slå några skor på sin dräktiga valack och börja röra på honom lite, måste ju ha motion han me', i fall vi nu ska ha honom kvar...... känns ju lite halv- beiged att köra "bara för att", men att låta en sån här fetknopp stå och bli ännu fetare är ju bara djurplågeri..... För mig är det lika illa om en häst står och är understimulerad som att en hund är det, t o m en Chihuahua behöver ju stimulans! Söt är han iaf, lille Bigge- bus;)

  

Dags att ställa sig vid spisen, kocken är ute på hojen.....:/

Ovido - Quiz & Flashcards