Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Bedrövligt....

Av Linda-li - 15 september 2010 17:46

Startade Nalle på Dannero i dag, och han kom först utan pengar, och han höll sig i trav........... men hästen var bedrövlig........:( Travade ur- dåligt, ett under att det inte blev galopp.........:( Tror bestämt att Nalle- man skulle behöva en date med veterinären, suck. Skulle gissa att det sitter nåt skit i bakknäna och möjligtvis något i höger fram, men det är ju bara spekulationer, vi får se..... Han gjorde sitt bästa iaf, min lille älskling. Nä, nu ska jag gå ut och ge honom en kram. Idol i kväll;)

 
 
Ingen bild

Jeanette

15 september 2010 21:40

Nej vad trist. Hoppas det inte är något allvarligt. Kram till er båda!

Linda-li

15 september 2010 22:06

Ja, det suger...:(
Dyrt blir det säkert också....
Kram på dig me';)

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

15 september 2010 22:24

Ja så tråkigt... =0/ Ha inte sett han än men du är duktig att se saker så du har nog rätt...
Önskade jag kunde sponsra dig med ett vetrinär besök så hade vi åkt i morron å kollat upp han direkt!

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Linda-li

16 september 2010 07:16

Ja, det är inte så mycket att se ändå........
R trodde att det var den nya balanseringen som ställde till det.

 
Ingen bild

Rebecka

16 september 2010 00:38

Aldrig kul när de jävlas, håller tummarna att de bara är nått tillfälligt när de gått så bra för er hittils :)

Glömde såklart bort ditt täcke i helgen som vanligt, förvånande va? Men ska skicka dit pappa så fort han har tid, kom på att de där uttaget inte blev färdigt heller.

Förresten så hälsar Lotta till dig, kommer inte ihåg vad hon hette förut men nu heter hon Jakobsson.

Hade bra!

Linda-li

16 september 2010 07:15

nä, it sucks.....
Vet inte vilken Lotta det handlar om, men hälsa tillbaka;)

 
Ingen bild

Linda

16 september 2010 09:02

Ja de jag var inne på oxå för de är ju skillnad både bak och fram sen hann han inte trava in sig innan loppet heller,så knåda på och kör lite intervaller och hoppas du kommer med på solänget och testa ett lopp till innan ni kasta in handduken för i år! Vi är ju snabb att ge upp oxå och de ha ju ångrat förut;-)

Linda-li

16 september 2010 10:49

Ja, man kan ju hoppas att balansändringen är orsaken..... Känner du dig springvillig så kan ju du komma hit och springa med honom i fall jag böjer upp honom själv hemma, bara för säkerhets skull;)

 
Annica

Annica

16 september 2010 20:23

Jag skickar en cyber kram till er bägge !

http://djurenpalandet.bloggagratis.se

Linda-li

16 september 2010 20:41

;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards