Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Hallojsan i kojsan;)

Av Linda-li - 10 september 2010 09:47

I går körde jag Nalle- man i skogen i lite "fartlekar", han fick springa på ordentligt på rakorna och han tyckte att det var skit- skoj;) Det blev väl en form av lättare intervallträning med hyffsad puls.

Han kom med i ett lopp på Dannero på onsdag, men läget kunde ju ha varit bättre, spår 13 från tillägg:/ Wtf, jag får vara nöjd om han håller sig i trav, håll tummarna för det;)

Nu verkar det som om dimman ute lättar, kanske får vi en solig dag igen;)

  

Om ni funderar varför han har bandage på höger fram på denna bild, så är det bara för ett pyttesår på benet som jag inte ville ha någon skit i;)

Han fixar inte att böja sig i "startvolts- varvet", men till slut kanske;) Nu får man nöja sig i fall han lunkar avslappnat på volt;)

My love                         

 
 
sofia

sofia

10 september 2010 12:35

Han ser fin ut och trevlig ut, positiv ut på bilderna=) Roligt att få starta, håller tummar å tår.

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

Linda-li

10 september 2010 16:43

Tack;) Han var rätt så "avknäppt" när han flyttade hit, men han har blivit en positiv och kontaktsökande kille som söker godis i fickorna;)

 
Ingen bild

Jeanette

12 september 2010 12:44

Han ser jättefin ut! Och jag håller förstås också tummarna!

Linda-li

12 september 2010 15:25

Tack snälla du;)
Är sugen att "kursa" för instruktören du fixat framöver, kommer hon att fortsätta komma?

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

12 september 2010 20:55

Klart Nalle är snygg han brås ju på sin bror *ler*
Hon kommer med 2-3 veckors mellanrum nästa gång blir den 2 okt! Kom å kika vet jag!

http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Linda-li

13 september 2010 09:03

Ja, Nalle är ju faktiskt "lillebror";)
Ska absolut komma och kika!:0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards