Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Onsdag

Av Linda-li - 25 mars 2009 22:48

Stenhårda vägar med ett tunt lager stenhård is över, så hård is på vissa ställen att knappt hästarnas broddar går igenom... Tråkig tid nu, förhoppningsvis är den snabbt över bara värmen anländer.

Rune fick komma ut idag, vi skrittade och joggade på lite där underlaget tillät. Birger, som blir väldigt orolig av att Rune lämnar hagen, fick vara ute idag under tiden men Matte vaktade honom ifall han skulle försöka komma efter. Han sprang runt en hel del och skrek men höll sig på plats och det var ju skönt, jättejobbigt ifall man skulle vara tvungen att ta in båda för att komma sig iväg med en. Dom brukar ju vänja sig till slut, tack och lov.

 
 
Ingen bild

pumpen12

28 mars 2009 20:00

Efter en konferans om mikrokirurgi satt de ledande kirugerna på en bar och drack. När de så småning om började bli onyktra så kom dom in på sina största triumfer vid operationsbordet. En australiensk kirurg sa:vi fick in en kille som klämt sig i en tryckpress. Allt som var kvar var ett finger. Vårt lag lyckades konstruera en ny hand,byggde en ny arm o en ny kropp,så när han gick till arbetet blev han så effektiv att han gjorde 5 personer arbetslösa. Det var väl inget sa en amerikansk kirurg. Vi hade en arbetare somfastnade i en kärnreaktor. Allt som blev kvar var håret. vi gjorde en ny skalle o en ny kropp o skickade honom tillbaka til arbetslivet. Han blev så effektiv att 50 personer blev arbetslösa. Då sa den svenska kirurgen. En dag när jag var ute o gick kände jag lukten av en fis. Jag tog med fisen till sjukhuset i en påse,släppte den på bordet o började jobba. Först slog vi in fisen i ett rövhål,byggde nya skinkor,satte en kropp i ena änden och ben i den andra. Till Slut blev det en man som vi döpt till Fredrik Reinfeldt och han har tamejfan snart gjort ett helt land arbetslöst.....

 
Ingen bild

Linda C

28 mars 2009 20:35

DEN VAR JÄKLIGT BRA!!!!!!!! :0) Stämde på pricken oxå ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards