Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Linda-li - 11 mars 2009 15:11

I dag blev det en härlig vinter-tur med vår egen kung, ialla fall är han det här i Billsta! Med halsen krökt travade mammas lilla hjärtegull på som en stjärna, lagomt på bettet med en vilja framåt, åh vad roligt det är! Jag vet att jag låter som en tonåring istället för en tonårsmorsa, men det är så roligt att träna en positiv häst!

Har fått rapport från Vännäs och allt verkar gå bra med lilla Tilda, det känns  så roligt att hon "kommer till användning". Lady verkar inte sakna henne heller och det ska bli riktigt roligt att släppa in henne till Rune när brodd-tiden är över.

Nu måste jag slänga mig i duschen och äta nåt innan jag börjar jobba, Pelle var ju här och skodde redan i går istället för i dag, som det var tänkt. See you!

Ovido - Quiz & Flashcards