Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Birger!!

Av Linda-li - 22 mars 2009 15:43

 
 
Ingen bild

Linda C

22 mars 2009 17:31

De är FAN hur COOOOOOOOLT som helst att de heter Rune & Birger (Bigge)!Hoppas han kommer bli en mat nyttig häst eller tom kanske en solskens historia vem vet ;0) Han verka en jätte fin häst trots sin storlek men som sagt även de mindre kan springa fort å de stora + är att de som är mindre har mindre tyngd att bära på än en större :0)) Tror du kommer ha en fin träning/tävlings kompis i framtiden bara Rune tillåter dig träna honom! Han kanske tror Birger ska stjäla dig i från honom *ler*

 
Ingen bild

Linda C

22 mars 2009 17:33

Vilket vackert huvud han har! Kommer bli kanon fin när han fått på sig lite travar muskler ;0)))

 
Ingen bild

Linda-li

22 mars 2009 21:53

Ja, tyvärr verkar ju Rune avsky lille Birger...Till en början tuppade han bara sig och såg allmänt läcker ut men efter ett tag blev han som en demon, rev hagen och sparkade och levde fan som jag sa när vi talades vid. Han beter sig ju långt värre än din hingst!

 
Ingen bild

Linda C

22 mars 2009 23:12

Ja de är för ni kallat han Kung Rune som de stigit honom åt huvudet *skratta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards