Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Linda-li - 18 juli 2010 11:05

Selade ut Nalleman i går för en skritt- tur, men det var fan omöjligt p g a bremsjävlarna.......:( När dör dom små sattygen? Någon sa att deras livslängd är ca två veckor, men nog fan har dom hängt med betydligt längre än så? Sommaren vore ju helt fantastisk i fall man slapp alla hemska småkryp........

Tycker att insektsmedlen för häst är klart överreklamerade, men lite hjälper dom ju så klart.

I dag är det en del lätta moln och i natt kom det regn, det behövdes! Luftfuktigheten är jättehög så jag upplever det super- kvavt ute.........jag vet, jag gnäller ofta på vädret...;)

Är sugen att dra in på Solänget och köra lite lätta intervaller i dag, men hästen måste få ta igen sig tills i morgon, så jag får vänta.....

Uttråkad och slö på samma gång, ett vanligt tillstånd hos mig, inte den bästa kombinationen.


Ovido - Quiz & Flashcards