Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Linda-li - 10 juli 2010 00:09

Har hur osund dygnsrytm som helst, men det har jag å andra sidan alltid haft;)

Åkte in till Änget och motionerade Nalle i kväll, och vi fick slåss mot myggjävlar och knott....... Förutom de små odjuren som saboterar friden så var det dö- härligt, bortsett från att vi saknade Linda & Victor  .....;)

Körde tre intervaller i 40- tempo också, men pållen kändes tung   och seg  , och just därför så blev det bara tre. Han rörde sig bra och var rak i vagnen, lite trötter efter all gröning kanske  ?

I morgon ska det komma regn, sägs det, och marken behöver det nog.

Jag är fan värre än ett barn, jag längtar till jag får köra Nalle- man igen........ vad har man för liv?

Man kanske skulle supa till lite, så att man får se på livet ur en annan synvinkel en stund? Jag tror fan att jag måste göra det  ;)


Ovido - Quiz & Flashcards