Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Lite bilder:)

Av Linda-li - 18 april 2010 08:42

I går lördag så var vi på Solänget och kikade på provlopp, Kristall Zing skulle ju vara med, och Julia tog med sig sin kamera!

Här står Kristallen selad inför provloppet, och ser skitnöjd ut:)

 

I det lilla fältet fick hon gå i ledning och såg lika nöjd ut då:)

  

Sista varvet........

Blev ett jätte- bra "jobb" för Kristallens del, och om två veckor är det dags igen!

Eftersom det är V75 på Umåker nästa helg så blir det inga provlopp på Änget då:)

Loppet innan Kristallens var ett 24- lopp med fri fart sista fem- hundra, men första fem gick på 19 och första tusen gick 20, sen slutade jag att lyssna.... tycker att det är åt helvete när de inte kan hålla tiderna, det ska ju vara förberedande inför tävling, inte tävling! Vill man gasa ska man kräva ett frifartslopp i stället, men alltså, vad fan ligger det för prestige i att vinna ett provlopp! Helt sjukt, hårdare bestämmelser måste till!

Lille vackre Wilmer fick också följa med till stora travbanan för att motioneras lite:)

 

Tycker att det var i går som han såg dagens ljus för första gången, och nu är han två år.....lik sin mamma till tusen:) Wilma är en av få nordisar jag fallit pladask för, riktigt fin häst!

På eftermiddagen så tog jag chevan och åkte till jobbet och i eftermiddag ska jag göra detsamma. Ni förstår, coola tjejer kör V8!:)    

 
 
Ingen bild

Linda C

18 april 2010 09:55

Jisses vilka fina kort Jullan fick till! *ler* Snacka om fotograf ämne! Hälsa henne att hon kan bli min privata fotograf på tävlingar! =)

 
Ingen bild

sj

18 april 2010 10:00

Hmmm, ja trodde coola tjejer körde focus ;)

 
Kicki

Kicki

18 april 2010 10:39

Klart man kör V8......Jeep Cherokee

http://www.stallpuls.dinstudio.se

 
Ingen bild

aw

18 april 2010 10:59

Tips till Matte - "cowboy love" med John Michael Montgomery...passar bra i chevan!! ;)

 
sofia

sofia

18 april 2010 14:27

Dom som kör så där fort borde vara tvärstopp för dom att köra provlopp på 8 veckor MINST!! Jag blir så galet less fartdårar som inte kan hålla tidetna:(

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

linda-li

18 april 2010 15:37

Linda; Ja, hon brås inte på mig när det gäller fotografering:)
Kicki; Härligt, lite muller ska det va:)
SJ; Coola tjejer kör bara focus under tvång:)
AW; Tips till Matte? Men jag då? I'm the driver nu:)
Sofia; Håller med! Hårdare straff när man inte följer reglerna!

 
Ingen bild

pumpen

18 april 2010 20:24

Ja,aw,kanske det ska vara lite hillbilly music i chevyn ;),Men snart e ju vofflan fixad,så då blir du driver till den igen ;)

 
Sandra Karlsson

Sandra Karlsson

19 april 2010 14:23

Nämen, ser vissa likheter. Har två travhästar, är sambo och jobbr inom vården! Hehe. Fin blogg förresten :)

http://www.sankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards