Alla inlägg den 30 april 2010

Av Linda-li - 30 april 2010 15:49

I dag skulle min pappa ha fyllt 60 år, i fall han hade levt. Han skämtade alltid om att han och Sveriges konung blev firade samtidigt:) Det har blivit så att jag tänkt extra mycket på farsan i dag, och hur ung han var när han dog.

Jag och Matte hjälptes åt att massera "Nalle", vår nye häst, i går och han var rejält muskelöm. Blir en hel del knådande framöver:) Kan inte förklara varför, men jag är kär i den hästen  , kände att det var något speciellt med honom direkt! Låter lite löjligt kanske, men personkemi häst/människa är väldigt viktigt, och väldigt olika:) Nu ska jag åka till jobbet, jobbar hela helgen, så ha en trevlig fredagskväll allihopa;-)

En av låtarna som ofta spelades hemma hos pappa;

Ovido - Quiz & Flashcards