Alla inlägg den 5 april 2010

Av Linda-li - 5 april 2010 20:58

Japp, nu är påsken snart slut och jag hoppas att jag märker på lönen att jag jobbat i påskhelgen !

Tömkörde Bigge på volter och rakt spår i dag, fick faktiskt till några bra steg i sluta  . Han var skitduktig i dag, och såg ut som en liten dressyr- häst  . Så synd att jag var ensam hemma, annars hade Matte fått springa efter kameran.

Nu snöar det ute igen, skittrist, men enligt de visa så behövs snön för att "äta" upp den gamla så det är ju bara att gilla läget då:)

Tinas ena fyraåring klarade kvalet uppe i Boden i dag på ett bra sätt, stort grattis! Ett stort hurra även för vår "blogg- kompis" Carina och hennes sambo, vars häst kom 4:a i sin årsdebut i dag, jättekul!

Jag hoppas mamma kommer ut till mig i morgon och visar sin första tattoo  ! Sov gott när det blir dags, see you! 

Av Linda-li - 5 april 2010 11:22

...hittade den här filmen på youtube, vad finns det för folk som släpper ut såna här bakom en häst. Tur att pållen verkar dö- snäll, vilket jävla liv, och försöker dom att jaga fåglar också eller? Ja, man blir ju full i skratt....:)

Av Linda-li - 5 april 2010 10:57

Jag är ledig i dag och i morgon, skönt:) Tråkigt att fin- vädret inte höll i sig bara....

Mina barndomsvänner Jessika och Annika startade deras Croco Beew på Dannero i går och han kom 2:a, jättekul! Grattis! Denna häst har dom haft ett sånt arbete med så det känns extra bra då han gör bra i från sig:) Orkade inte mocka i morse, behövde ett antal kaffe- koppar för att kvickna till, så det är väl tänkt att jag ska gå ut och ta itu med det nu:)

Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards